قهر میکنم تا...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

قهر میکنم تا...


قـــــ ــــهـر میکنم تا دستم را



 
 
مـحـــــــ ـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـویی
 
 
 

بـمــــ ـــــان ...
 
 
 
نـه ایـنـکـه شـانـه بـالا بـیـنـدازی ؛
 
 
 
 
و آرام بـگویـى : هـر طور راحــــــ ـتـى ... !





نظرات شما عزیزان:

shahin007
ساعت3:00---22 فروردين 1393
حالا فهمیدم چرا رفت و دیگر پشت سرش رو هم نگا نکرد.ممنون ک بهم فهماندی ک تفصیر من بوده ک اون رفت ن تقصیر اون ک من هر روز دعاش میکردم

عرفان
ساعت13:17---17 فروردين 1393
البته زیاد قهر کردنم خوب نیستا


ترلان
ساعت2:23---17 فروردين 1393
اره این سجاد خیلی بد کرد.........
داداشم بود خیلی دوسش داشتم ولی...
درسته وبمون عاشقونه هسش ولی...
بی دین نیستیم
خدا و پیغمبرم خوب میشناسیم..
هییی.......بیخی
خلاصه لعنت به این زندگی


نگار
ساعت18:39---16 فروردين 1393
سلام خوبی
پاسخ:سلام مرسی گلم تو خوبی؟


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت13:12---16 فروردين 1393
برای زندگی کردن بهانه ای نمی خواهم



برای نفس کشیدن تقلایی نمی کنم



و برای گفتن نگفتنی هایم هم چاره ای نمی جویم



سکوت و تنها سکوت!



و دیواری از نشدن و نرسیدن و باز هم سکوت



و قلبی تنها با احساسی عجیب و نگاهی عمیق



با حسرتی همیشگی و آهی تمام نشدنی برای تمام طول زندگی...



سلام آبجي،خوبي؟ منم چند روزي نبودم واقعا دمت گــــــــــــرم وبتو محشــــــــر كردي

مباركــــــــــــ باشه آبجي قالب جديدت...موفق باشي
پاسخ:سلام داداش سعید خوش اومدی خیلی خوشحال شدم که باز اومدی به وبلاگ خودت سر زدی


نگار
ساعت22:11---15 فروردين 1393
لینک شدی مرس یکه سر زدی خانومی راس تی اسم من از این به بعد سایه هست واگه دوستداشتی یه جمله در مورد سایه بگو
پاسخ:ای کاش خدا ما رو خسته از هم نکنه خدا تنهایی رو نصیب آدم نکنه نمی میره کسی که شد دلش زنده به عشق خدا سایه ی عشق رو از سرم کم نکنه بی عشق نفس کشیدنم دشواره بی عشق دقیقه ها پر از آزاره بی عشق هواسم به گل گلدون نیست گلهای تو باغچه بوته های خاره گلهای تو باغچه بوته های خاره


علیرضا
ساعت20:27---15 فروردين 1393
سلام شیماجان مرسی که اومدی اگه دوس داشتی بازم سربزن خوشحال میشم ما اصفهانیا مهمون نوازیماپاسخ:باشه حتما

مائده
ساعت19:31---15 فروردين 1393
قالب جدیدت مبارک خیلی قشنگه
پاسخ:ملسی گلم


مائده
ساعت19:18---15 فروردين 1393
آره راس میگم خیلی نامرده

راستی آجی با اجازت این مطلبو کپی کنم چون با عشقم قهرم
پاسخ:راحت باش گلم


مائده
ساعت19:01---15 فروردين 1393
آبجی خوب کاری میکنی سجاد رو لینک نکن
پاسخ:مائده !!!!!!!!!!!!


sajjad
ساعت11:59---15 فروردين 1393
آخه چرا آبجی ؟؟؟
پاسخ:چراشو خودت میدونی داداش


sajjad
ساعت7:27---15 فروردين 1393
آبجی میشه لینک منم برگردونی ...باهام قهری؟؟؟؟؟؟
پاسخ:میام بهت سرمیزنم ولی دیگه لینکت نمیکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:,

] [ 20:37 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه